Esteban Almendros Aroca, el “taxista de Matadepera”, com era conegut al poble, va morir sobtadament ahir dijous al vespre als 63 anys. Havia treballat no només com a conductor de taxis sinó també d’autocars i feia 18 anys que estava al poble, on era un rostre ben popular a la carretera de Terrassa, on hi tenia aparcat el seu vehicle, un Mercedes de color negre que tenia impecablement net.
La Sala de Vetlla s’ha instal·lat al Tanatori de Terrassa La cerimònia de comiat tindrà lloc dissabte a les 11 al Temple del Cementiri.
Mor el «taxista de Matadepera», un rostre molt popular
Esteban Almendros tenia 63 anys, que va perdre la vida de forma sobtada, aparcava el seu vehicle a la carretera de Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el 28 d’agost de 2015 a les 18:30
Actualitzat el 29 d’agost de 2015 a les 08:30
Et pot interessar
-
Societat Milers de persones gaudeixen de la Festa Major de Terrassa 2025
-
Societat Presó pel veí de Terrassa que volia matar Pedro Sánchez
-
Societat Extingit l'incendi agrícola del Pla del Bonaire
-
Societat Tot el que has de saber si vas a la Festa Major de Terrassa
-
Societat Fer una donació i gaudir de la gastronomia a Terrassa: així és la proposta del Banc de Sang
-
Societat Terrassa presenta un joc de taula per fomentar la cooperació i l’economia social entre joves