La Societat Espanyola de Qualitat Assistencial (SECA) ha reconegut l’Hospital Universitari MútuaTerrassa per la comunicació oral “Aplicació del Lean management i l’anàlisi modal d’errades i efectes en el codi ictus” amb un dels premis a la millor comunicació presentada en el seu XXXII congrés.
L’HUMT, com a Centre de Referència per a l’Ictus (CRI), es va proposar avançar en la millora de la qualitat mitjançant la innovació a l’incorporar -en el procés assistencial de Codi Ictus- la metodologia Lean i l’anàlisi modal d’errades i efectes.
En aquest sentit, destaca la millora en la continuïtat assistencial possibilitant una perfecta coordinació entre nivells de l’atenció sanitària i dels diferents professionals que formen part del Codi Ictus (SEM, hospitals emissors de referència, sala d’urgències, CAPs, radiologia, neurologia, laboratoris i medicina intensiva).
La millora ha permès accelerar el flux del procés i reduir els temps de latència, fet que permet l’aplicació del tractament de forma més precoç, afavorint així el pronòstic dels pacients. Així mateix, ha evitat duplicitats i costos innecessaris sense valor afegit, ha incrementat l’adhesió a les guies de pràctica clínica i s’ha aconseguit que l’atenció se centri en el pacient amb una major implicació dels professionals. En conseqüència, s’ha aconseguit un impacte molt positiu en els nivells d’eficàcia, eficiència i satisfacció tant de pacients com de professionals.
Els autors d’aquest treball multidisciplinari, tots ells professionals de l’Hospital Universitari MútuaTerrassa, han estat: González de Molina, F.J.; Trenado, A.; Álvarez Soto, A.; Krupinski, J.; Asbert, R.
MútuaTerrassa rep un premi per la qualitat assistencial
Societat
La Societat Espanyola de Qualitat Assistencial guardona un treball sobre l'ictus
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Contingut patrocinat La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA Redacció
Publicat el
29 d’octubre de 2014 a
les 10:12
Actualitzat el
29 d’octubre de 2014 a les
13:59
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
