Els treballadors de NacióDigital ens sumem a la vaga general i a l'aturada de país convocada per dimecres 8 de novembre, com a acte de protesta per l’aplicació de l’article 155 suprimint l'autogovern de Catalunya, l’empresonament de més mig Govern, a més dels líders de l’Assemblea Nacional Catalana, Jordi Sànchez i el d’Òmnium, Jordi Cuixart.
Des d’aquest dimarts, a les 17.00 i fins dimecres a la mateixa hora, la nostra portada i les xarxes socials es mantindran amb informació mínima. A partir de les 17.00 del 8 de novembre, l’equip al complet i des de totes les edicions territorials, recuperarà el ritme de l’actualitat per explicar la jornada, les mobilitzacions arreu de Catalunya i les concentracions que els convocants organitzaran a la tarda.
Com ja vam fer durant l’aturada de país del 3 d’octubre, els treballadors que ho vulguin podran destinar la part proporcional del sou d’aquest dia al col·lectiu Drets.cat. Es tracta d'una associació d'advocats i juristes que de forma altruista posa tot el seu esforç i professionalitat per defensar les persones a les quals se les està vulnerant els seus drets fonamentals i per assistir jurídicament els processats pel referèndum.
NacióDigital se suma a la vaga general
«Des d’aquest dimarts, a les 17.00 i fins dimecres a la mateixa hora, la nostra portada i les xarxes socials es mantindran amb informació mínima»
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de novembre de 2017 a les 18:36
Et pot interessar
-
Societat Puc aparcar gratis a la zona blava de Terrassa aquest estiu?
-
Societat Comencen les obres de la nova residència i centre de dia per a gent gran a Terrassa
-
Societat La policia municipal de Terrassa serà la primera de Catalunya en implementar un comunicador
-
Societat La reurbanització de la placeta Banyoles: més ombra i més accessible
-
Societat L'Ajuntament activa el Pla d'Emergència Municipal per risc de pluja i inundacions
-
Societat L'Ajuntament sanciona al titular d'una empresa de buidatge de pisos