La plataforma No + Morts a la C-55 està indignada amb la situació que es va produir la tarda-nit de dissabte en aquesta via a la corba d'entrada nord a Castellgalí a conseqüència de la caiguda d'un arbre i rocs que van mantenir els carrils en sentit sud tallats durant més de 5 hores.
Al fet que s'acumulessin més de 7 quilòmetres de cues fins més enllà de l'entrada de Manresa, la plataforma considera un "desgavell" les dificultats que van viure els vehicles d'emergència i la retroexcavadora per arribar al punt del despreniment i, sobretot, l'errònia informació que es va donar des del Servei Català de Trànsit als mitjans de comunicació assegurant que la via es tallaria tota la nit en els dos sentits i que s'obririen els peatges de l'autopista.
El fet, finalment, és que només es va tallar la via en sentit sud i només es va alliberar el peatge en aquest mateix sentit, de manera que molts conductors que es van dirigir a l'autopista tornant cap a Manresa van haver de pagar el peatge malgrat la informació facilitada pels mitjans. A més a més, la circulació a la C-55 i els peatges a la C-16 es van restablir a 1/4 de 2 de la matinada, en contra de la informació que havien facilitat als mitjans.
És per això que la plataforma No + Morts a la C-55 escriurà als grups parlamentaris mostrant la seva queixa i les mancances informatives en episodis com aquests. A banda d'insistir en la reclamació de la necessitat de desdoblar la C-55.
No + Morts a la C-55 demana aclariments sobre el «desgavell» pel tall de la C-55
Societat
La plataforma escriurà a tots els grups parlamentaris després d'una nit amb serveis d'emergències atrapats, cues quilomètriques i informacions errònies sobre l'obertura de l'autopista
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de novembre de 2016 a
les 16:59
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
