Biciclot torna a organitzar un cicle de sessions per aprendre a anar amb bici per Terrassa. A partir del pròxim 10 de març, i durant quatre diumenges, l'entitat ofereix quatre sessions de dues hores per aprendre a circular amb bicicleta per la ciutat.
Aquest primer nivell d'aprenentatge (Bàsic 1) es desenvolupa en un espai agradable, segur i tancat al trànsit, al Parc de Vallparadís. Per tant, s'adreça a persones que maig han tingut l'oportunitat d'aprendre a anar amb bicicleta o creuen haver-ho oblidat.
Les sessions seran els dies 10, 17 i 24 de març i 7 d'abril, de 10h a 12h, al Torrent de les Bruixes del Parc de Vallparadís. El curs complet val 70 euros, i a part de les classes, Biciclot proporcionarà tant la bicicleta com el casc. Cal portar, això sí, roba còmoda - millor no gaire ample -, sabates tancades i una ampolla d'aigua.
En cas de pluja, la sessió s'anul·laria, però es proposarà una nova data per recuperar-la. En cas de no assistir a una de les classes o cancel·lar el curs, però, no es retornarà l'import.
Nous cursos per aprendre a anar amb bici per Terrassa
Biciclot organitza quatre sessions de dues hores cadascuna al Parc de Vallparadís
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de febrer de 2024 a les 15:03
Actualitzat el 20 de febrer de 2024 a les 15:23
Et pot interessar
-
Societat Terrassa, les Franqueses i Ripollet, les ciutats metropolitanes amb major descens de criminalitat
-
Societat El Museu de Terrassa presenta el nou catàleg i amplia l'oferta educativa
-
Societat L'Ajuntament aprova les obres per acabar amb les humitats del local sota la plaça de Federico García Lorca
-
Societat L'Ajuntament millorarà l'accessibilitat de cinc encreuaments de Terrassa
-
Societat On refrescar-se a Terrassa? El parc urbà que travessa la ciutat com un riu verd
-
Societat L'Ajuntament netejarà i desbrossarà un tram urbà del torrent Mitger aquesta la tardor