Biciclot torna a organitzar un cicle de sessions per aprendre a anar amb bici per Terrassa. A partir del pròxim 10 de març, i durant quatre diumenges, l'entitat ofereix quatre sessions de dues hores per aprendre a circular amb bicicleta per la ciutat.
Aquest primer nivell d'aprenentatge (Bàsic 1) es desenvolupa en un espai agradable, segur i tancat al trànsit, al Parc de Vallparadís. Per tant, s'adreça a persones que maig han tingut l'oportunitat d'aprendre a anar amb bicicleta o creuen haver-ho oblidat.
Les sessions seran els dies 10, 17 i 24 de març i 7 d'abril, de 10h a 12h, al Torrent de les Bruixes del Parc de Vallparadís. El curs complet val 70 euros, i a part de les classes, Biciclot proporcionarà tant la bicicleta com el casc. Cal portar, això sí, roba còmoda - millor no gaire ample -, sabates tancades i una ampolla d'aigua.
En cas de pluja, la sessió s'anul·laria, però es proposarà una nova data per recuperar-la. En cas de no assistir a una de les classes o cancel·lar el curs, però, no es retornarà l'import.
Nous cursos per aprendre a anar amb bici per Terrassa
Societat
Biciclot organitza quatre sessions de dues hores cadascuna al Parc de Vallparadís
ARA A PORTADA
-
Successos Presó sense fiança per als tres detinguts pel tiroteig a dos guàrdies civils a Terrassa Joan Navarro / Agències
-
Successos Dos guàrdies civils ferits en un tiroteig a Terrassa mentre perseguien uns lladres de camions Neus Climent / Agències
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
Publicat el
20 de febrer de 2024 a
les 15:03
Actualitzat el
20 de febrer de 2024 a les
15:23
Et pot interessar
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
