
El Parc Científic i Tecnològic de Terrassa, Orbital 40, ha subscrit un conveni de vinculació amb l'empresa JCS Disseny & Publicitat, dedicada a oferir serveis integrals en disseny gràfic multimèdia, imatge i comunicació per tal d'aportar solucions gràfiques personalitzades a les empreses i institucions. La incorporació de JCS a l'àmbit del parc s'ha fet efectiva aquesta setmana.
L'empresa JCS Disseny & Publicitat té la seva seu a prop d'Orbital 40, al Polígon Industrial de Can Petit. El seu equip professional està format per 50 persones, de les quals el 80% es dedica a activitats de R+D+I. Això fa possible que l'empresa pugui desenvolupar constantment noves vies de negoci adaptades sempre a les tecnologies més actuals. L'empresa, creada fa prop de 25 anys, té la seva principal línia de negoci en el disseny multimèdia, que representa el 85% de la seva facturació. Les seves previsions pel futur immediat són positives i inclouen augmentar la facturació en un 35%.
35 empreses vinculades
Amb JCS Disseny Publicitat ja són 35 les empreses i entitats vinculades a Orbital 40, Parc Científic i Tecnològic. Els primers convenis es van signar l'octubre passat i actualment hi ha 34 empreses i una associació d'empreses tecnològiques vinculades. Totes aquestes empreses pertanyen a sectors molt diversos, però tenen en comú el fet de ser innovadores, amb projecció i amb capacitat d'internacionalització.
La vinculació a Orbital 40 permet gaudir als seus membres de diferents beneficis i avantatges com són fomentar la relació entre les empreses i entitats de l'àmbit del parc, estimular el disseny i l'execució de projectes conjunts, participar d'un màrqueting comú sota la marca Orbital 40, amb posicionament estatal i internacional i accedir a l'oferta d'espais i serveis integrada del parc, entre d'altres.