Premi a la millor galanteria

Els comerços de la FACT organitzen un concurs amb motiu de la campanya de Sant Valentí

Publicat el 09 de febrer de 2010 a les 21:32
Els comerciants associats a la Federació de Comerciants de Terrassa, la FACT, han endegat una curiosa campanya de Sant Valentí: premiaran les millors galanteries dels clients.

Entre aquells que sàpiguen seduir amb les millors floretes es repartirà un romàntic sopar a l'Hotel Don Cándido i entrades per als Cinemes del Segle XXI a cada una de les federacions de comerciants col·laboradores. Només han d'emplenar una butlleta a l'establiment on comprin per participar en el concurs.

La FACT ha volgut relacionar el fet de dir galanteries amb el Dia dels Enamorats, ja que la paraula “pyropus”, d'origen grec, significa vermell foc-vermell rubí, la pedra que els galants regalaven a les seves estimades, sempre i quan tinguessin diners. Aquells que no en tenien, regalaven belles paraules d'amor.

El comerciants esperen, d'aquesta manera, incentivar les vendes en una nova campanya conjunta.