Primera medalla de bronze per a Marí als Jocs Paralímpics

El nedador del CN Terrassa finalitza tercer la prova dels 50m lliures S9

Publicat el 06 de setembre de 2012 a les 08:00
Gascón i Marí ja tenen una medalla cadascú en aquests Jocs. Foto: La Torre

El nedador valencià del CN Terrassa José Antonio Marí s'ha fet amb la medalla de bronze en els 50m lliures S9 als Jocs Paralímpics de Londres. És la seva primera medalla paralímpica. Marí ha estabert una marca de 25.93 segons, per darrera de l'australià Matthew Cowdrey, or i rècord mundial amb 25.13, i l'hongarès Tamas Toth, amb 25.75.

En la sèrie del matí José Antonio Marí va aconseguir la classificació també amb el tercer millor registre. El nedador valencià es va adjudicar la primera sèrie amb un registre de 26.18, per davant de l’ucrainès Andry Kalyna, segon amb 26.61. En la segona sèrie, el triomf va recaure en l’hongarès Tamas Toth amb 25.67, mentre que l’australià Matthew Cowdrey va ser el més ràpid en la tercera sèrie amb 25.63.

A tocar del podi
Sarai Gascón s'ha quedat a punt de pujar al podi en la distància dels 50m lliures, però finalment s'ha hagut de conformar amb la quarta posició i el diploma paralímpic. L'egarenca ha establert un crono de 29.44. La xinesa Lin Ping, amb un temps de 29.12, ha estat la guanyadora, mentre que també han pujat al podi britànica Louise Watkin (29.21) i l'australiana Ellie Cole (29.28).

Gascón va finalitzar tercera en la segona sèrie amb un registre de 29.62, just per darrere de la britànica Louise Watkin, guanyadora amb 29.35, i de la xinesa Ping Lin, segona amb 29.59. L’australiana Ellie Cole es va imposar en la primera sèrie amb 29.75, pitjor marca que les tres primeres classificades de la segona sèrie.