Una veïna que es trobava passejant per parc de Vallparadís va avisar la Policia Municipal de Terrassa, aquest dijous a les 18.56 h, en veure que quatre persones es trobaven colpejant els ànecs de la bassa del mateix parc.
Una dotació de la policia egarenca es va desplaçar fins al lloc dels fets, on va veure com dos homes i dues dones estaven causant danys als ànecs. Per aquest motiu, van quedar tots denunciats.
Quatre denunciats per colpejar els ànecs de la bassa del parc de Vallparadís
Societat
Una veïna que passejava per la zona va avisar la policia
ARA A PORTADA
-
Successos Dos guàrdies civils ferits en un tiroteig a Terrassa mentre perseguien uns lladres de camions Neus Climent / Agències
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
-
Societat Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials Redacció
Publicat el
18 de juny de 2021 a
les 16:02
Actualitzat el
18 de juny de 2021 a les
16:33
Et pot interessar
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
