Quatre treballadors de la piscina d’estiu de Can Llobet, a Barberà del Vallès, han resultat ferits lleus per una fuita de clor que s’ha registrat aquest dimarts al migdia a les instal·lacions esportives. El recinte ha estat evacuat i s’ha acordonat la zona fins que no es resolgui l’anomalia.
Segons informa l’Ajuntament, per un error en l’aprovisionament dels productes químics que es fan servir per a la cloració de l’aigua de les piscines s’ha produït una reacció química tòxica. El succés ha passat a les 13.01 hores, i per tal d’evitar qualsevol tipus d’intoxicació, s’ha dut a terme el desallotjament immediat de les instal·lacions esportives.
Policia Local, Mossos d’Esquadra, Bombers de la Generalitat de Catalunya i els serveis sanitaris han aplicat els protocols necessaris per tal de prevenir qualsevol contingència. En aquest sentit, s’ha atès a quatre treballadors que han resultat ferits de caràcter lleus per intoxicació.
També s’ha avisat al veïnat i s’ha acordonat la zona. L’empresa proveïdora està procedint a neutralitzar la reacció química. Segons el consistori, no hi ha constància de cap persona ingressada vinculada a aquest fet.
Fins a la resolució definitiva d’aquest episodi, les instal·lacions esportives municipals de Can Llobet romandran tancades. Les persones usuàries poden fer servir la IEM Maria Reverter.
Quatre ferits lleus per una fuita de clor a la piscina Can Llobet de Barberà de Vallès
L’equipament s’ha desallotjat i s’ha acordonat la zona | No ha calgut la hospitalització de cap persona
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de setembre de 2017 a les 16:22
Actualitzat el 05 de setembre de 2017 a les 16:24
Et pot interessar
-
Societat Terrassa, les Franqueses i Ripollet, les ciutats metropolitanes amb major descens de criminalitat
-
Societat El Museu de Terrassa presenta el nou catàleg i amplia l'oferta educativa
-
Societat L'Ajuntament aprova les obres per acabar amb les humitats del local sota la plaça de Federico García Lorca
-
Societat L'Ajuntament millorarà l'accessibilitat de cinc encreuaments de Terrassa
-
Societat On refrescar-se a Terrassa? El parc urbà que travessa la ciutat com un riu verd
-
Societat L'Ajuntament netejarà i desbrossarà un tram urbà del torrent Mitger aquesta la tardor