La Festa Major de Terrassa arriba al seu tercer dia en plena forma. Si us queden forces després de cremar divendres el Raval Infernal, de seguir la cercavila de dissabte o de deixar-vos la veu amb Bustamante o Los Manolos, el diumenge ve carregat d'actes per a tots els públics.
El seguici i l'Ofici Solemne, amb la Sortida d'Ofici i el Ball de Plaça, on també hi seran els Gegants, el Drac, els Nans, l'Àliga i les colles castelleres, marcarà l'inici del dia a la plaça Vella.
Precisament els castells centraran totes les mirades a partir de dos quarts d'una al Raval de Montserrat. La diada castellers d'aquest any pot ser històrica, amb uns Minyons que podrien portar a plaça el 3 de 10 amb folre i manilles, després d'haver carregat el 5 de 9 amb folre a la vigília. Els Castellers de Terrassa volen estrenar els castells de vuit aquest any, i la Jove de Tarragona pot fer castells de gamma extra.
Aquest diumenge també serà el torn de diversos concerts al vespre. El més destacat, el dels terrassencs Doctor Prats, que ompliran, de ben segur, el parc dels Catalans a partir de la mitjanit. Entre les altres propostes musicals interessants hi ha Blaumut, a les vuit del vespre a la plaça Vella, i La Señora Tomasa, al Jove. Pantaleó, La Gossa d'Era, La Flor del Otro o La Loca Histeria també sonaran aquest diumenge.
Cal destacar també la ja tradicional Nit de Foc del Bitxo del Torrent Mitger, amb l'espectacle Circfoc, a partir de les 22.30 hores a la plaça de Ricard Camí.
A la mateixa hora, a la plaça del Rector Homs, es tornarà a representar, 25 anys després, El laberint d'Arcàdia, un viatge al segle XIV que repassa un episodi clau de la història de la ciutat: la venda, el 1392, de la vila de Terrassa al Casal de Barcelona. Un gran espectacle amb la participació de nombroses entitats reviurà una suposada festa que van fer els terrassencs de l'època. Imprescindible.
Què no et pots perdre d'aquest diumenge de Festa Major a Terrassa
Societat
Castells, concerts i el retorn del Laberint d'Arcàdia, el més destacat d'aquest tercer dia de celebració
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
Publicat el
02 de juliol de 2017 a
les 03:39
Actualitzat el
02 de juliol de 2017 a les
04:00
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
