Mina d'Aigües ha informat dels incidents que a causa de la ventada s'han produït en diverses zones de la nostra ciutat i Matadepera. Per una banda, informen que hi ha "normalitat absoluta en la zona de captació d'Abrera i en general".
Pel que respecte al servei de subministrament, i per diferents afectacions, el Sector Martines i Can Palet de Vista Alegre pateixen desperfectes en la canonada que alimenta el dipòsit de distribució d'aquesta urbanització. Aquest dimecres al matí s'ha estat reparant la canonada rebentada per les arrels d’arbres caiguts i a la tarda s'ha pogut restablir el servei, segons ha informat el servei d'Emergències de Terrassa.
També s'ha solucionat les afectacions al Sector Cavall Bernat III de Matadepera amb la interrupció provisional del servei per falta de subministrament elèctric a l'estació elevadora. S’està procedint a la instal·lació de subministrament elèctric alternatiu.
En un comunicat, Mina Aigües de Terrassa lamenta les possibles molèsties ocasionades i vol agrair als clients afectats la "seva paciència i comprensió, majoritària, davant de l'inusual de la situació patida per aquest temporal de vent, malgrat haver pres totes les mesures preventives al nostre abast".
Restablert el servei d'aigua a Can Palet de Vista Alegre i Les Martines
Societat
També s'ha solucionat l'afectació al Sector Cavall Bernat III de Matadepera
ARA A PORTADA
-
-
Cultura i mitjans Viladecavalls viurà cinc dies de Festa Major amb concerts, ball i música al carrer Redacció
-
Societat Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa Redacció
-
Vida offline La comarca més exitosa de la selectivitat: tres de les cinc millors notes de Catalunya Gerard Mira
-
Publicat el
10 de desembre de 2014 a
les 19:35
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
