La princesa Nora de Liechtenstein, presidenta d'Honor del comitè consultiu de 100 Ciutats per la Pau, ha anunciat que Rotary International ha estat distingit amb el Premi Internacional Pax Urbis 2012, que s'atorga cada any a ciutats, institucions i persones que promouen la pau al món.
Com a entitat guardonada, es convidarà a Rotary a participar en la Convenció de Ciutats per la Pau, que tindrà lloc a Madrid del 10 al 14 de desembre, així com a incorporar-se al comitè consultiu en l'àrea de cooperació per el desenvolupament.
El moviment internacional '100 Ciutats per la Pau' selecciona i difon les bones pràctiques socials de las ciutats i institucions del món més compromeses amb la Cultura de la Pau. Aquest moviment dóna suport, també, als valors que conformen la base dels Objectius de Desenvolupament del Mil·leni de les Nacions Unides. Treballar la Cultura de la Pau és igualment un dels objectius de les Escoles Associades a la UNESCO.
Rotary Club de Terrassa, que enguany que celebra el seu 20è aniversari, vol recordar que "la cultura de la Pau ha format part dels nostres objectius fundacionals i que, en el seu esperit de servei per fer una societat cada vegada més justa i solidària, seguirem treballant perquè la Pau sigui un dret per tots els pobles del món".
A més, el lema triat per aquest curs 2012-13 per el president de Rotary International, Sakuji Tanaka, és precisament "La Pau a través del servei".
Rotary International rep el premi Pax Urbis 2012
La delegació terrassenca cita la cultura de la pau com un dels seus objectius fundacionals
ARA A PORTADA
Publicat el 29 d’agost de 2012 a les 19:16
Et pot interessar
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
-
Societat
Les piscines municipals de Terrassa tanquen l'estiu amb una ocupació de fins a 130.000 banyistes
-
Societat
El Consorci Sanitari de Terrassa trenca el silenci després del cas del suïcidi a l'Hospital
-
Societat
Les ajudes al lloguer exclouen una de cada sis noves llars de Terrassa
-
Societat
Terrassa, les Franqueses i Ripollet, les ciutats metropolitanes amb major descens de criminalitat
-
Societat
El Museu de Terrassa presenta el nou catàleg i amplia l'oferta educativa
