El conseller de Territori i Sostenibilitat, Josep Rull, s’ha mostrat convençut que la nova T-Mobilitat serà una gran revolució, un projecte emblemàtic com va ser-ho en el seu moment la integració tarifària. Segons Rull, aquest nou títol "sacsejarà a fons el model de transport públic d’aquest país", permetent la integració a tot Catalunya. Ho ha dit aquesta nit en una entrevista al programa Més 324.
En el transcurs de la conversa, el conseller ha reiterat la seva intenció de reforçar el servei de Rodalies. Segons Rull "estarem molt a sobre de l’operador i del gestor d’infraestructures", perquè no és viable, ja que pateix un gran dèficit d’inversions, i "quan la Generalitat té capacitat per gestionar les vies i els trens, les coses funcionen", com és el cas de la línia del Vallès, la Llobregat-Anoia o, ara, la línia Lleida-La Pobla.
En aquest sentit, l’entrada en funcionament de tres noves estacions de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) a Terrassa durant l’estiu passat ha fet augmentar més del 30% els desplaçaments. I s’està treballant per ampliar el servei també a Sabadell, on, segons ha anunciat Rull, "a finals de 2016 les obres ja estaran culminades". Finalment, el conseller ha parlat de la posada en marxa de la línia 9 fins l’aeroport durant el mes vinent.
Rull afirma que la T-Mobilitat suposarà una «gran revolució»
Societat
El conseller de Territori ha afirmat que amb les tres noves estacions de FGC a Terrassa durant l'estiu passat ha augmentat més del 30% els desplaçaments
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
Publicat el
19 de gener de 2016 a
les 08:46
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
