El proper dilluns, dia 9, a les 18 hores, Salvador Cardús serà l'encarregat d'oficiar la conferència "L'11 de setembre, un any després". L'acte tindrà lloc al Museu Nacional de la Ciència i de la Tècnica, a Terrassa.
A les porters de l'aniversari de l'11S més multitudinari de la història recent, el mNACTEC vol sumar-se a la celebració de la Diada Nacional amb una conferència a càrrec del sociòleg terrassenc. Cardús repassarà les arrels del procés de transició nacional que es va precipitar amb la gran manifestació de l'any passat o com s'estan succeint els fets i quin escenari de futur podem imaginar. L'entrada és gratuïta però cal inscriure's a difusio.mnactec@gencat.cat o trucant al 93.736.89.63.
I per continuar amb la celebració, l’11 de setembre, Diada Nacional de Catalunya, es podrà accedir al mNACTEC gratuïtament, això si, en horari especial de 10 a 14.30 h. (tancat a la tarda).
ARA A PORTADA
-
-
L'Ajuntament de Terrassa insisteix en evitar el tancament de línies d'I3 pel curs escolar 2025-26 Redacció
-
-
L'ONG Oberts al Món celebra 20 anys de cooperació a Guatemala amb un concert solidari de jazz Redacció
-
Arriba l'acte de lliurament dels premis de la 44a edició del Concurs BBVA de Dibuix Escolar Redacció
Publicat el 07 de setembre de 2013 a les 19:21
Et pot interessar
-
Societat Història i arquitectura es donen la mà a la Fira Modernista de Terrassa
-
Societat Presenten la Fira Pirata de les Illes perdudes del Roc Blanc a Terrassa
-
Societat La immigració és el principal factor del creixement d'habitants a Terrassa
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any