Dimarts, els Bombers van tenir una nit moguda. Una trucada d'un particular va informar que s'estava produint un incendi a un habitatge ubicat al carrer de la Hispanitat. Fins allà es van dirigir diverses dotacions policials i de Bombers. Quan van arribar, ja hi havia una quarantena de persones al carrer, totes veïnes de l'edifici alertades per la situació.
L'incendi s'havia originat a la cuina. Sembla ser que la culpable de tot l'enrenou era una hamburguesa. Segons va explicar la resident del pis afectat, estava cuinant l'aliment quan en un moment de descuit, el foc es va descontrolar i va començar a cremar pels diversos mobles de la cuina. No va saber com apaivagar-lo i per aquest motiu va trucar als Bombers. L'incendi també va acabar afectant part de la instal·lació elèctrica de l'habitatge.
La propietària va informar als Bombers i agents que aniria a dormir a casa d'un familiar. El servei va finalitzar sense cap més incidència i els Bombers van assegurar la zona per tal que no hi hagués cap revifalla. L'estructura de l'edifici no va quedar afectada. Un cop passat l'ensurt, tots els veïns van poder tornar als respectius domicilis.
S'incendia la cuina per culpa d'una hamburgesa
El foc va cremar part dels mobles i de la instal·lació elèctrica de l'habitatge
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de juny de 2012 a les 18:15
Et pot interessar
-
Societat Milers de persones gaudeixen de la Festa Major de Terrassa 2025
-
Societat Presó pel veí de Terrassa que volia matar Pedro Sánchez
-
Societat Extingit l'incendi agrícola del Pla del Bonaire
-
Societat Tot el que has de saber si vas a la Festa Major de Terrassa
-
Societat Fer una donació i gaudir de la gastronomia a Terrassa: així és la proposta del Banc de Sang
-
Societat Terrassa presenta un joc de taula per fomentar la cooperació i l’economia social entre joves