Aquest divendres passat va estar marcat pels accidents de trànsit. La policia municipal en va registrar fins a sis a dins del terme municipal de Terrassa.
El més curiós va passar sobre les nou de la nit, quan un particular va presenciar un accident que havia acabat en baralla. Va passar al carrer de Francesc Layret, al barri de la Cogullada, quan un conductor estava aparcant i va donar un cop a un altre vehicle que estava estacionat. Els dos conductors van acabar barallant-se, tot i que, quan la policia va arribar avisada pel testimoni, només van trobar el que havia causat l'accident, que, per a més inri, va triplicar la taxa d'alcoholèmia quan el van fer bufar. Se li van obrir diligències per conduir ebri.
Un conductor sense carnet atropella un ciclista
Hores abans, quan faltaven deu minuts per les vuit del matí, un turisme va atropellar un ciclista que creuava pel pas de vianants a la rotonda del monument a la Dona, a l'avinguda de Jaume I. El conductor del cotxe no havia vist el ciclista, i, a més, quan la policia es va presentar al lloc dels fets, van descobrir que no tenia carnet de conduir, i se li van obrir diligències. El ciclista, amb lesions lleus, va ser traslladat a l'Hospital Universitari Mútua de Terrassa.
Tres accidents en poc més d'una hora
Al migdia, sobre dos quarts de tres, un turisme va xocar amb una moto a la cruïlla del carrer de Prim amb el carrer de Baldrich, al barri del Segle XX. El motorista, que circulava de manera correcta, havia estat impactat pel cotxe, que no l'havia vist venir tot i tenir un senyal de cediu el pas. El conductor de la moto va ser evacuat a la Mútua, també amb lesions lleus.
Uns tres quarts d'hora més tard, a les 15.15 h, la conductora d'un turisme es va saltar un semàfor en vermell a la carretera de Matadepera en sentit nord i va impactar contra un altre cotxe, que circulava correctament. La Policia Municipal i els Mossos van interrogar un testimoni que van confirmar què havia passat. El conductor que va rebre el cop va ser traslladat a la Mútua amb lesions lleus.
Encara no s'havia acabat d'atendre aquest quan, mitja hora més tard, hi va haver un altre xoc provocat per un esternut al passeig del Camp del Roure, a la cantonada del carrer de Moixeró, a les Arenes. Un conductor havia esternudat i havia impactat amb un cotxe aturat davant d'un pas de vianants. El conductor que havia rebut el cop no es podia moure en un principi, i l'ambulància el va traslladar a l'Hospital de Terrassa, finalment, amb lesions lleus.
Atropellament a la carretera de Rubí
L'últim accident de trànsit d'aquest dia complicat va passar a les nou del vespre a la carretera de Rubí, a l'alçada de la passarel·la del Parc de Vallparadís. Una menor va ser atropellada mentre creuava pel pas de vianants. El conductor va afirmar que havia vist la noia, i va frenar, però no va ser a temps d'aturar-se. Una ambulància va traslladar la vianant a la Mútua, amb ferides lleus.
Sis accidents de trànsit en un mateix dia a Terrassa, el passat divendres
Malgrat tot, només va haver-hi ferides lleus | Un conductor ebri que va provocar una baralla i un altre que no tenia carnet, denunciats
Ara a portada
Publicat el 28 de novembre de 2016 a les 20:35
Actualitzat el 28 de novembre de 2016 a les 21:49
Et pot interessar
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any
-
Societat La fira de vins «El Vapor del vi» celebra la primera edició a Terrassa