Arriben a Terrassa les VI Jornades de Sensibilització Gastronòmiques Solidàries amb Burkina Faso, que organitza l’Associació ALBA conjuntament amb els restaurants de la ciutat Bizarre, Cafè Teatre, Despertares, El Cel de les Oques, L'Alegria del Teatre, la Cuina d’en Brichs, Nobadis, amb el Gremi d’Hostaleria de Terrassa. Tot dins les accions estan impulsades i subvencionades per Terrassa Solidària de l'Ajuntament de Terrassa.
L’objectiu principal d’aquestes Jornades és la sensibilització ciutadana respecte a la prevenció de la SIDA a l’Àfrica i la Promoció de la Dona a Burkina Faso.
El Sopar Solidari es celebrarà a l’Edifici del Claustre de l’Antic Convent de Sant Francesc, actual seu de la Associació ALBA, el 10 de desembre al vespre. Consistirà en un àpat de “Tastets Solidaris” que oferiran els restaurants esmentats, a més de projeccions sobre el Projecte.
Sopar solidàri amb Burkina Faso a Terrassa
Societat
Alba organitza activitats de sensibilització gastronòmica
ARA A PORTADA
-
Política Terrassa invertirà prop de 10 milions d'euros per modernitzar els equipaments educatius Redacció
-
-
Política Terrassa constitueix les dues primeres comunitats energètiques per abastir 150 famílies Redacció
-
-
Successos Dues persones denunciades i 25 identificades a Terrassa en un dispositiu contra l'incivisme al barri de Sant Pere Nord Redacció
Publicat el
09 de desembre de 2013 a
les 18:36
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
