A partir del diumenge 27 de març i fins al dijous 14 d'abril es faran restriccions al trànsit al costat est de l’avinguda del Vallès, a l'alçada del viaducte de la C-58. Seran a les nits, a partir de les 21.30 i fins les 5.30 h de l matí les nits de diumenge a divendres.
L'actuació va a càrrec de la Generalitat de Catalunya, en el marc del seu programa de conservació de ponts, està procedint a la reparació de les patologies observades en el viaducte de la calçada lateral sentit Barcelona de l’autopista C-58 sobre la riera de les Arenes i l’avinguda del Vallès.
Per a fer-ho s’han programat les actuacions en horari nocturn, ja que caldrà ocupar un dels carrils, deixant l’altre amb sentit de circulació alternatiu regulat per senyalistes.
Talls a l'avinguda del Vallès per obres al ramal de la C-58
Societat
Es faran a partir d'aquest diumenge a les nits
ARA A PORTADA
-
-
Successos Dues persones denunciades i 25 identificades a Terrassa en un dispositiu contra l'incivisme al barri de Sant Pere Nord Redacció
-
Societat Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu Redacció
-
-
Vida offline La comarca més exitosa de la selectivitat: tres de les cinc millors notes de Catalunya Gerard Mira
Publicat el
26 de març de 2022 a
les 17:05
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
