A partir del diumenge 27 de març i fins al dijous 14 d'abril es faran restriccions al trànsit al costat est de l’avinguda del Vallès, a l'alçada del viaducte de la C-58. Seran a les nits, a partir de les 21.30 i fins les 5.30 h de l matí les nits de diumenge a divendres.
L'actuació va a càrrec de la Generalitat de Catalunya, en el marc del seu programa de conservació de ponts, està procedint a la reparació de les patologies observades en el viaducte de la calçada lateral sentit Barcelona de l’autopista C-58 sobre la riera de les Arenes i l’avinguda del Vallès.
Per a fer-ho s’han programat les actuacions en horari nocturn, ja que caldrà ocupar un dels carrils, deixant l’altre amb sentit de circulació alternatiu regulat per senyalistes.
Talls a l'avinguda del Vallès per obres al ramal de la C-58
Es faran a partir d'aquest diumenge a les nits
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de març de 2022 a les 17:05
Et pot interessar
-
Societat Milers de persones gaudeixen de la Festa Major de Terrassa 2025
-
Societat Presó pel veí de Terrassa que volia matar Pedro Sánchez
-
Societat Extingit l'incendi agrícola del Pla del Bonaire
-
Societat Tot el que has de saber si vas a la Festa Major de Terrassa
-
Societat Fer una donació i gaudir de la gastronomia a Terrassa: així és la proposta del Banc de Sang
-
Societat Terrassa presenta un joc de taula per fomentar la cooperació i l’economia social entre joves