El Consell Comarcal del Vallès Occidental ha acollit durant tot aquest matí el Taller de coneixements i recursos per a situacions de pobresa energètica, organitzat conjuntament per la Generalitat de Catalunya i la Diputació de Barcelona, amb la col·laboració de l’ens comarcal.
Avui hi han participat una vintena de treballadors i treballadores municipals. L’objectiu de la sessió de formació, dirigida als tècnics de serveis socials dels ajuntaments de la comarca, ha estat facilitar coneixements, recursos i eines als professionals, per a gestionar les situacions de pobresa energètica que arriben als serveis socials bàsics.
En aquest sentit, s’ha abordar com informar i orientar les famílies que acudeixen als serveis socials dels ajuntaments en relació, per exemple als consums d’electricitat, aigua i gas. També s’han presentat experiències i bones pràctiques per facilitar la feina dels tècnics i tècniques municipals.
Aquesta acció s’emmarca dins d’accions de sensibilització per l’estalvi a la llar que porta a terme el Consell Comarcal dins el programa de suport a la població fràgil.
Aquest programa inclou també altres tallers dirigits a la ciutadania on s’expliquen claus per afavorir l’estalvi energètic a les llars. Aquests tallers es fan de forma itinerant als diferents municipis del Vallès Occidental. Tot plegat forma part de les accions de suport a la població fràgil que es fan des del Consell Comarcal i que aborden tant el suport a la població depenent com la prevenció de l’exclusió social.
Tècnics del Vallès Occidental es formen per gestionar la pobresa energètica
Societat
El Consell Comarcal té un programa de suport a la població fràgil
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Contingut patrocinat La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA Redacció
Publicat el
15 de desembre de 2014 a
les 15:04
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
