L’alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, ha participat avui en la presentació dels concerts solidaris contra la pobresa infantil que tindran lloc a Granollers, Terrassa, Sabadell i Sant Cugat del Vallès en les properes setmanes, organitzats per la Fundació Música Solidària amb el suport de la Fundació Antigues Caixes Catalanes i el Grup BBVA, a benefici de Càritas Diocesana de Terrassa.
A l’acte, que ha tingut lloc a la Casa Soler i Palet, han intervingut també el gerent de la Fundació Música Solidària, Albert Flotats; el president de la Fundació Antigues Caixes Catalanes, Jaume Ribera; David Puget, directiu del grup BBVA, i el director general de Càritas Diocesana de Terrassa, Salvador Obiols.
Els concerts presentats avui tindran lloc a Granollers (6 de març), Terrassa (18 de març), Sabadell (19 de març) i Sant Cugat del Vallès (15 d’abril) i formen part d’un programa de 24 concerts interpretats per l’Orquestra Unesco Barcelona, dirigida per Gonçal Comellas, i acompanyada per cors, corals i solistes de cada territori, que s’aniran succeint al llarg de l’any per tot Catalunya.
En el cas dels concerts de Granollers, Terrassa, Sabadell i Sant Cugat del Vallès, la recaptació per la venda d’entrades i de la fila zero es destinarà als programes de lluita contra la pobresa infantil de Càritas Diocesana de Terrassa.
El repertori dels quatre concerts solidaris que es faran al Vallès inclou el Rèquiem de Mozart i obres de J. S. Bach.
Els concerts de Granollers, Terrassa i Sabadell comptaran amb l’actuació del Cor Unesco Barcelona, dirigit per Rosa Maria Ribera. Els solistes que participaran en aquests concerts seran: Maria Mateu (soprano), Laura Vila (mezzo), Beñat Eguiarte (tenor), Pau Bordas (baix), Lluïsa Corbacho (contralt), Ferran Torres (oboè), Mercè Sanchis (orgue), Victòria Fernández (violí) i Carlos Rafael Martínez (violí).
Terrassa acollirà concerts solidaris contra la pobresa
El repertori inclou el Rèquiem de Mozart i obres de J. S. Bach
Publicat el 07 de març de 2016 a les 12:55
Et pot interessar
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
-
Societat
Dos policies espanyols, a judici per falsificar fets en un cas de discriminació lingüística
-
Societat
Terrassa prohibeix l'adopció de gats negres fins que passi Halloween
-
Societat
Les piscines municipals de Terrassa tanquen l'estiu amb una ocupació de fins a 130.000 banyistes
