El tinent d’alcalde de Cultura, Innovació i Projecció de la Ciutat i regidor de Turisme, Amadeu Aguado, ha presidit aquest dijous la reunió ordinària de la Taula de Treball de Producte Turístic que aplega representants de l’Ajuntament de Terrassa així com d’una trentena d’institucions, entitats, associacions i empreses públiques i privades del sector turístic a la ciutat. Durant la reunió, celebrada a la Masia Freixa, s’ha fet un repàs a les diferents activitats de promoció que s’han dut a terme durant l’any i als diversos productes turístics impulsats a la ciutat.
La Taula de Treball de Producte Turístic es va constituir el mes de juliol de 2014, amb l'objectiu de crear sinergies entre l'administració i les empreses de la ciutat, afavorir la creació de productes turístics, així com acordar de forma conjunta les accions a emprendre i les futures línies de promoció.
Terrassa analitza el seu perfil turístic
Societat
La Masia Freixa ha acollit una reunió de la Taula de Treball de Producte Turístic, presidida pel tinent d'alcalde Amadeu Aguado
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Contingut patrocinat La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA Redacció
Publicat el
07 d’octubre de 2016 a
les 11:30
Actualitzat el
07 d’octubre de 2016 a les
11:35
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
