L'Ajuntament de Terrassa ha anunciat el tall total del Carrer del Mas de la Morada, al barri de Les Martines. El tall de la via serà efectiu entre el dimecres 16 i divendres 18 per a poder fer la redacció del projecte d'estabilització del carrer.
Per a la redacció del projecte s'ha de realitzar un aixecament topogràfic detallat del talús que requereix que prèviament es faci un desbrossament, i a causa d'aquest últim és necessari barrar totalment el pas, ja que s'hi ha de col·locar un vehicle que ajudarà a realitzar els treballs.
Terrassa anuncia el tall temporal d'un dels seus carrers
Societat
El tall serà efectiu entre els dies 16 i 18 d'octubre i es deu a l'aixecament del sòl
ARA A PORTADA
-
Política Terrassa invertirà prop de 10 milions d'euros per modernitzar els equipaments educatius Redacció
-
-
Política Terrassa constitueix les dues primeres comunitats energètiques per abastir 150 famílies Redacció
-
-
Successos Dues persones denunciades i 25 identificades a Terrassa en un dispositiu contra l'incivisme al barri de Sant Pere Nord Redacció
Publicat el
15 d’octubre de 2019 a
les 19:00
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
