L'Ajuntament de Terrassa ha anunciat el tall total del Carrer del Mas de la Morada, al barri de Les Martines. El tall de la via serà efectiu entre el dimecres 16 i divendres 18 per a poder fer la redacció del projecte d'estabilització del carrer.
Per a la redacció del projecte s'ha de realitzar un aixecament topogràfic detallat del talús que requereix que prèviament es faci un desbrossament, i a causa d'aquest últim és necessari barrar totalment el pas, ja que s'hi ha de col·locar un vehicle que ajudarà a realitzar els treballs.
Terrassa anuncia el tall temporal d'un dels seus carrers
Societat
El tall serà efectiu entre els dies 16 i 18 d'octubre i es deu a l'aixecament del sòl
ARA A PORTADA
-
Cultura i mitjans El Festival de Circ de Terrassa es reinventa amb una vintena de companyies i nou emplaçament ACN
-
-
Política Terrassa alerta que el PLATER identifica fins a 40 vegades més sòl del necessari per a la fotovoltaica Redacció
-
Política Terrassa desplega més de 150 càmeres per reforçar la seguretat i la gestió de la ciutat Redacció
-
Successos Desarticulen una organització que fabricava i distribuïa medicaments veterinaris sense autorització en un laboratori a Terrassa ACN
Publicat el
15 d’octubre de 2019 a
les 19:00
Et pot interessar
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
