Terrassa aposta pel turisme

Masia Egara, CAET, Minyons i Real Club de Golf El Prat s’afegeixen a la Taula de Treball de Creació i Promoció de Producte Turístic

Publicat el 05 de desembre de 2015 a les 18:28
La Taula de Treball de Creació i Promoció de producte turístic de Terrassa ha celebrat una reunió ordinària presidida pel tinent d’Alcalde de Cultura, Innovació i Projecció de la ciutat, Amadeu Aguado. La sessió, celebrada a la Masia Freixa, s’ha dedicat a valorar els resultats del treball realitzat durant el 2015 i a marcar les principals línies, projectes i objectius que es desenvoluparan al llarg de 2016. També s’ha presentat un paquet de nous productes turístics impulsats per alguns dels membres de la Taula: “Minyons de Terrassa Experience” (de Minyons de Terrassa i Arqueolític), Caixa de regal Smartbox "La Vida es bella" amb oferta gastronòmica, allotjament i visita de la ciutat (d’Hotel Don Cándido), Vallès Drac Race (d’Extrem Team) o un paquet de bitllets combinats FGC amb visita al patrimoni de la ciutat (de Ferrocarrils de la Generalitat).
 
En aquesta sessió s’han incorprat com a membres de la taula  la Masia Egara, el Centre d'Arts Escèniques de Terrassa, Minyons de Terrassa i el Real Club de Golf El Prat, que s’afegeixen a la trenetena d’empreses i entitats que conformen l’òrgan juntament amb el Consistori.
 
Durant la seva intervenció, el Tinent d’Alcalde ha destacat “La importància i la bona predisposició de tots els membres de la Taula per formar part d’aquest treball col·laboratiu de creació de propostes, així com per participar en les diferents accions de promoció que es duguin a terme i establir sinèrgies entre els diferents agents del sector”.
 
La Taula de Treball de Producte Turístic es va constituir l’any 2014, amb l'objectiu de crear sinèrgies entre l'administració i les empreses de la ciutat, afavorir la creació de productes turístics, així com acordar de forma conjunta les accions i les línies de promoció que s’han d’impulsar a la ciutat.