Terrassa debatrà com construir la pau amb Rafael Grasa

Aquest dilluns, inici oficial dels actes de celebració a la ciutat del mes de la Pau

Publicat el 10 de febrer de 2014 a les 07:51
Exposicions, tallers infantils, una hora del conte i una conferència composen la programació que des de la regidoria de Solidaritat i Cooperació, amb la col·laboració de la BCT Xarxa, s’ha preparat per celebrar aquest febrer com el Mes de la Pau. La intenció és sensibilitzar el públic de les biblioteques i difondre els valors de l'educació per la pau, la solidaritat i el respecte als drets humans.  

El tret de sortida institucional serà aquest dilluns 10 de febrer, amb la conferència "Per què i com construir la pau actualment: la tasca de les ciutats i la ciutadania”, que serà pronunciada a la BD6 per Rafael Grasa, president de l’Institut Català Internacional per la Pau, a partir de les 18 hores. Aquell mateix dia s’instal·larà a la resta de biblioteques de la ciutat l’exposició “Drets humans, encara?”, 46 obres de grans mestres de l'humor gràfic que parlen dels drets humans des d'una perspectiva irònica i mordaç. L'exposició té com a objectiu incitar a la reflexió sobre la necessitat de defensar els drets humans, especialment en un context de crisi com l'actual.

Aquesta mostra és promoguda pel Consejo General de la Abogacía Española amb la col·laboració de l’Instituto Quevedo del Humor. La mostra es dividirà entre la BCT, la BD3, la BD4, la BD5 i la BD6, de tal manera que caldrà fer una ruta per aquestes biblioteques per veure tots els cartells.