Un informe de Google Trendes sobre les tendències de cerca en aquest buscador a l'entorn de Sant Valentí o Sant Jordi ha destacat aquells pobles o ciutats de Catalunya, i també de l'Estat espanyol, més interessats per una festa o bé una altra.
Segons aquest anàlisi de tendències, l'interès geogràfic per Sant Valentí, que se celebrarà aquest proper cap de setmana, es concentra a les comunitats autònomes de Castella la Manxa, Andalusia i València; mentre que Sant Jordi guanya a Catalunya, les Illes Balears i Madrid.
Ja a Catalunya, els cinc pobles o ciutats més interessats per Sant Jordi, en comparació amb l'altra festa, són Berga, Vilanova i la Geltrú, Cerdanyola del Vallès, Igualada i Vic.
Per contra, a l'àrea metropolitana de Barcelona guanya l'interès per Sant Valentí, concretament a Sant Quirze del Vallès, Cornellà, Sant Boi de Llobregat, Mollet del Vallès i Badalona. Terrassa també es troba entre els llocs destacats:
Terrassa és de les ciutats on Sant Valentí genera més interès
Societat
Un informe de Google Trends indica que els egarencs prefereixen més la festivitat del 14 de febrer que Sant Jordi
ARA A PORTADA
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
-
Successos Presó sense fiança per als tres detinguts pel tiroteig a dos guàrdies civils a Terrassa Joan Navarro / Agències
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
Publicat el
12 de febrer de 2016 a
les 11:16
Et pot interessar
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
