Terrassa ofereix tiquets de 30 minuts d'aparcament gratuït per comprar en els eixos comercials
Societat
L'Ajuntament ha fet una primera adquisició d'11.000 tiquets entre tots els pàrquings adherits al projecte
ARA A PORTADA
-
Política Terrassa invertirà prop de 10 milions d'euros per modernitzar els equipaments educatius Redacció
-
-
Política Terrassa constitueix les dues primeres comunitats energètiques per abastir 150 famílies Redacció
-
-
Successos Dues persones denunciades i 25 identificades a Terrassa en un dispositiu contra l'incivisme al barri de Sant Pere Nord Redacció
Publicat el
16 de desembre de 2022 a
les 16:54
L'Ajuntament de Terrassa ha començat a distribuir tiquets de descompte per a comprar en els comerços del centre de la ciutat. Aquests tiquets, que es lliuraran a les botigues i associacions comercials, busquen promocionar i fomentar les compres al comerç local i de proximitat.
Així doncs, el consistori es farà càrrec dels primers 30 minuts d'aparcament als principals pàrquings de pagament del municipi. Segons la regidora de Comerç i Mercats, Jennifer Ramírez, aquesta iniciativa pretén facilitar les compres a la ciutadania durant les dates nadalenques. L'Ajuntament ha fet una primera adquisició d'11.000 tiquets entre tots els pàrquings adherits al projecte i, un cop s'esgotin les existències, s'analitzaran els resultats i s'estudiarà la seva continuïtat.
La campanya s'ha organitzat en dues branques:
- Els comerços de l'illa de vianants del centre: amb descomptes als pàrquings de Plaça Vella, Raval, Vapor Ventalló, Vapor Gran, la Rasa i Plaça del Progrés.
- Eixos comercials: amb descomptes als pàrquings d'Egarvia de Ca n'Aurell, Ca n'Angada, Can Boada i Sant Pere Nord.
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
