L'Ajuntament, a través de les empreses municipals Foment de Terrassa i Funerària de Terrassa, inclou un curs de formació ocupacional en tanatopràxia com a novetat en el catàleg d'accions formatives en àrees prioritàries previstes per a l'any 2017.
És la primera vegada que el Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC) presenta una formació ocupacional en aquest sector, i l'Ajuntament n'ha aconseguit l'atorgament d'una iniciativa pionera al país. El curs ofereix un total de 15 places i s'adreça de forma prioritària a persones en situació d'atur inscrites com a demandants d'ocupació, que podran obtenir el certificat de professionalitat en l'especialitat de tanatopràxia amb nivell de qualificació professional 3.
La durada del curs és de 560 hores. La formació inclou un mòdul de pràctiques professionals no laborals, de 160 hores, que es desenvoluparà a empreses del sector funerari amb les que se signaran convenis de col·laboració. Per inscriure's cal entrar a la web de l'Ajuntament.
La tanatopràxia és el conjunt de tècniques practicades per aconseguir aturar, temporal o definitivament, el procés de descomposició d'un cadàver, així com les operacions de tanatoplàstica, que tenen la finalitat de donar un aspecte vital i no traumàtic de la mort.
Terrassa organitza un curs de formació ocupacional de tanatopràxia
El curs, subvencionat pel SOC, està organitzat per Foment de Terrassa i la Funerària de Terrassa
Ara a portada
Publicat el 17 de gener de 2017 a les 14:18
Actualitzat el 17 de gener de 2017 a les 14:27