L'Ajuntament de Terrassa està treballant a través de l'empresa pública Eco-Equip en un nou sistema de neteja dels carrers amb aigualejadora i aigua a pressió. L'objectiu és reforçar el servei i millorar-ne els resultats. D'aquesta manera, la neteja es duu a terme amb la cuba d'aigua de l'aigualejadora, vehicle que neteja mitjançant aigua a pressió.
El servei es realitza en el torn de nit, en la franja horària compresa entre les 21h i les 4h, de dilluns a divendres, per evitar molèsties als veïns i no perjudicar el trànsit. El vehicle disposa d'una cuba amb capacitat per a 8.000 litres d'aigua i una mànega per expulsar-la a pressió.
Segons l'Ajuntament, cal tenir en compte que aquest servei es veurà limitat quan baixin les temperatures, per tal d'evitar la creació de gel a la calçada. D'altra banda, Eco-Equip continua realitzant el servei de neteja amb aigua a pressió, amb dos vehicles que compten amb els equips adequats, per actuar de forma específica en la neteja exterior dels contenidors i dels seus entorns.
Terrassa posa en marxa un nou sistema de neteja de carrers
El nou mètode utilitza aigualejadores, vehicles amb mànega, que llencen aigua a pressió
Ara a portada
Publicat el 31 d’octubre de 2019 a les 14:00