L'Associació de municipis per la Mobilitat i el Transport Urbà (AMTU) organitza, avui dimecres 7 de juny, a l’auditori “Els Costals” de Castellbisbal, la Jornada Catalana de la Mobilitat, que enguany se centrarà a tractar "El paper del món local en la governança de la mobilitat", i que reunirà experts en la matèria, nacionals i internacionals.
Terrassa serà protagonista en una de les taules rodones on es parlarà sobre "L’entrada en servei de les noves estacions d’FGC a Terrassa". Hi participaran Marc Armengol, tinent d’alcalde de Territori i Sostenibilitat de la ciutat, Enric Ticó, president de Ferrocarrils de la Generalitat i Guillermo Ríos, director gerent de TMESA.
La sessió d’obertura tindrà lloc a les 8.30h i anirà a càrrec del president de l’AMTU i alcalde de Santa Maria de Palautordera, Jordi Xena, i de l’alcalde de Castellbisbal, Joan Playà.
Seguidament el conseller de Territori i Sostenibilitat, Josep Rull, farà la conferència inaugural, on parlarà sobre "El futur del transport públic de Catalunya".
Terrassa protagonitza una xerrada a la Jornada Catalana de la Mobilitat
Societat
L'entrada en funcionament de les noves estacions de FGC servirà d'exemple per la mobilitat en el món local
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Contingut patrocinat La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA Redacció
Publicat el
07 de juny de 2017 a
les 04:58
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
