L'Ajuntament de Terrassa ofereix descomptes en aparcaments municipals als clients de bars i restaurants de la ciutat a partir d'aquest diumenge 9 de maig coincidint amb la reobertura dels establiments en la franja de tarda i vespre.
Concretament, les persones que acreditin haver consumit en establiments de restauració gaudiran d'una hora d'aparcament gratuït entre les 20 h i les 23.30 h. Cada local podrà repartir 100 d'aquests abonaments al mes, que prèviament haurà de sol·licitar per correu electrònic a l'adreça egarvia@terrassa.cat. També en repartirà el Gremi d’Hostaleria de Terrassa entre els seus agremiats.
Aquesta oferta serà vàlida als aparcaments que Egarvia gestiona a l'avinguda de Barcelona, al carrer de Sant Leopold, i a les places del Progrés, del Primer de Maig i de Lluís Companys i té com a objectiu reactivar ajudar a la reactivació econòmica d'uns establiments "que fa molts mesos que estan afectats" oferint facilitats a la clientela, segons la regidora de Mobilitat, Lluïsa Melgares.
Terrassa regala una hora de pàrquing als clients que sopin fora el cap de setmana
Societat
L'oferta comença aquest diumenge en cinc aparcaments municipals soterrats
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
Publicat el
07 de maig de 2021 a
les 19:00
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
