Catalunya viu aquest dimarts, 18 de juliol, el dia més calorós de l'any, i Terrassa no és una excepció: l'estació meteorològica automàtica del Meteocat ha registrat 42,2º de temperatura màxima a les 14h, la més elevada a tot el Vallès Occidental.
La comarca ha superat els 40 graus a pràcticament totes les poblacions: a Castellbisbal s'han registrat 41,3º, a Sabadell 41, a Sant Cugat 40,9º, a Rellinars i Vacarisses, 40,5º, i a Sant Llorenç Savall 39,8º.
Arran de les previsions de risc per calor intensa i d'incendi forestal, l'Ajuntament ha activat els corresponents plans d'emergència. La ciutat compta amb una vintena de refugis climàtics, entre els quals les quatre piscines municipals.
De cara a dimecres, el Meteocat pronostica una nova jornada de temperatures perilloses, tant de dia com de nit, arreu del país.
Terrassa, temperatura rècord del Vallès Occidental
Societat
L'estació del Meteocat ubicada a Can Poal registra una temperatura màxima de 42,2º a les 14h
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
Publicat el
18 de juliol de 2023 a
les 17:22
Actualitzat el
24 de juliol de 2023 a les
14:21
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
