La cadena de botigues de joguines Toys 'R' Us de Sant Quirze del Vallès es mantindrà al municipi. Ho farà gràcies a que la societat inversora Green Swan hagi adquirit un 60% del negoci i l'altre 40% part de l'equip de gestió de la filial de la companyia a la Península Ibèrica.
Aquesta adquisició suposa mantenir els establiments i els llocs de treball a Espanya i Portugal. És a dir, 51 botigues a l'Estat i 10 al país lusità, que en total signifiquen 1.300 empleats. Tot plegat després que el passat mes de març The Wall Street Journal avancés el tancament del negoci als Estats Units, d'on és originària l'empresa, i altres mercats que tenia repartits pel món.
D'aquesta manera, Sant Quirze continuarà sent la primera botiga oberta a Catalunya de la firma americana, l'any 1991. També va ser el punt de partida a nivell estatal, ja que el mateix any es van obrir vuit centres més.
«Toys 'R' Us» es queda a Sant Quirze
Societat
Un grup d'inversos manté el negoci a Espanya i Portugal
ARA A PORTADA
-
Successos Dos guàrdies civils ferits en un tiroteig a Terrassa mentre perseguien uns lladres de camions Neus Climent / Agències
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
-
Societat Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials Redacció
Publicat el
21 d’agost de 2018 a
les 23:30
Actualitzat el
21 d’agost de 2018 a les
23:31
Et pot interessar
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
