La Policia Municipal de Terrassa ha obert diligències contra el conductor d'un vehicle per conduir sota els efectes de l'alcohol. Una trucada a les 6.17 hores d'aquest diumenge, va informar als agents que un vehicle havia bolcat a l'entrada de Terrassa per l'autopista C-58.
En concret l'accident va ser a l'altura de la carretera d'Olesa. Els tres ocupants del vehicle havien quedat atrapats i els efectius d'emergències van poder capgirar el vehicle. El conductor va ser traslladat a l’Hospital Universitari MútuaTerrassa, on se li va realitzar la prova d’alcoholèmia.
El conductor va quedar denunciat per triplicar la taxa d'alcohol permesa, ja que va donar un resultat positiu de 0,75 mg/l. Fins al lloc dels fets es van desplaçar dues dotacions de la policia egarenca, dotacions de Bombers, del SEM i dels Mossos d'Esquadra.
Triplica la taxa d'alcohol permesa i bolca el cotxe a l'entrada de Terrassa per la C-58
Els fets han passat diumenge a les sis del matí
Ara a portada
Publicat el 31 de gener de 2022 a les 17:16
Actualitzat el 31 de gener de 2022 a les 17:30
Et pot interessar
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any
-
Societat La fira de vins «El Vapor del vi» celebra la primera edició a Terrassa