Del 15 de març fins al 2 d’abril Terrassa torna a acollir el Festival de Jazz que, com cada any des de 1982, converteix la ciutat en l’epicentre del Jazz a casa nostra. Amb la música com a protagonista, s’organitzen moltes activitats entre les que destaca l’original iniciativa de combinar gastronomia i Jazz: El MenJazz. Una ruta que es podrà gaudir durant tres setmanes i on els principals restauradors de Terrassa ofereixen en diferents formats les seves propostes gastronòmiques. Unes propostes que van des de menús complerts a tapes creatives, totes elles maridades amb suggerents vins i caves.
Les jornades estan organitzades pel Gremi d’Hostaleria de Terrassa i Comarca i el Distribuïdor de Begudes Local Lopez Valls (Euro Nova) amb la col·laboració del gremi de Xarcuters de Terrassa i Comarca, Xavier Casanovas, l’Ajuntament, el Diari de Terrassa, connecterrassa, i els prestigiosos Cellers Parxet, Mont-Ferrant, Titiana, Raventós d’Alella, Portal del Montsant, Tionio, Basagoiti, Raventós del Segre i Penedès.
En el transcurs de les jornades hi haurà sorpreses diàries, entre elles, set sortejos on els guanyadors podran gaudir des d’una caixa del popular Raventós d’Alella Pansa Blanca, a un àpat al Restaurant Capritx o un Viatge a París durant el Festival de Jazz de l’11 de juny al 30 de juliol.
El MenJazz és una de les iniciatives de la campanya "Terrassa a ritme de Jazz. Música & Gastronomia & Turisme", que es va presentar aquest dimecres a la Nova Jazz Cava. El tinent d'alcalde de Cultura, Innovació i Projecció de la Ciutat, Amadeu Aguado, va presidir un acte que va comptar també amb la coordinadora del Festival Jazz Terrassa, Susanna Carmona, el cuiner Marc Ribas, del programa "Cuines" de TV3, el restaurador Cesc Castellet, el president de la Unió de Carnissers i Cansaladers-xarcuters de Terrassa i comarca, Xavier Casanovas, i Ricard López en representació de l’empresa Euro-Nova.
A més del MenJazz, també s'inclouen altres iniciatives com la campanya de promoció “Celebra el Festival de Jazz menjant botifarra!”, impulsada per la Unió de Carnissers i Cansaladers-Xarcuters de Terrassa i Comarca; i la campanya de promoció turística i gastronòmica “Cap de setmana a ritme de Jazz”, organitzada pel Servei de Turisme i Promoció Exterior de l’Ajuntament de Terrassa.
Turisme i gastronomia per acompanyar el Festival Jazz Terrassa
La campanya "Terrassa a ritme de Jazz. Música & Gastronomia & Turisme" oferirà diferents propostes combinades amb la música
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de març de 2017 a les 10:45
Actualitzat el 09 de març de 2017 a les 11:07
Et pot interessar
-
Societat Terrassa, les Franqueses i Ripollet, les ciutats metropolitanes amb major descens de criminalitat
-
Societat El Museu de Terrassa presenta el nou catàleg i amplia l'oferta educativa
-
Societat L'Ajuntament aprova les obres per acabar amb les humitats del local sota la plaça de Federico García Lorca
-
Societat L'Ajuntament millorarà l'accessibilitat de cinc encreuaments de Terrassa
-
Societat On refrescar-se a Terrassa? El parc urbà que travessa la ciutat com un riu verd
-
Societat L'Ajuntament netejarà i desbrossarà un tram urbà del torrent Mitger aquesta la tardor