
"És clar que vivim una època difícil a molts nivells, és per això que, ara més que mai, caldrà gaudir de la Festa Major!", manifesta l'alcalde Joan Ballbé en el programa. Ullastrell doncs, viurà amb alegria i una infinitat d'activitats la seva festa grossa a partir de dimarts, dia 14, i fins al dijous, dia 16 d'agost.
Amb la primera marató fotogràfica es donarà el tret de sortida a la Festa, que en el seu primer dia comptarà amb tallers de circ, petanca, jocs d'aigua, la cercavila de bicicletes guarnides, sardanes, i sobretot, amb el pregó, que enguany anirà a càrrec d'Artur Martínez, cuiner del restaurant El Capritx i estrella Michelin 2010. Serà a les 21 hores davant de l'Ajuntament. Després vindrà el ressopó popular, el concert i el ball de gala i també música pel jovent.
Dimecres, els vilatans s'aixecaran amb les matines a càrrec d'Els Laietans. Seguiran la sortida de la cercavila i l'ofrena floral a la Verge Assumpta o la sempre divertida festa de l'escuma. Al vespre serà el torn de l'espectacle del Mago Manuy, el concert de Trikitown o el llançament de birra sense alcohol.
I dijous, la companyia Jaume Ibars iniciarà la festa pels més menuts. Pels més grans hi haurà la missa de difunts de la Colla de la Gent Gran i l'espectacle de Sam, El Showman. Posteriorment, se celebrarà el vermut i el dinar popular. La tarda a més dels tallers infantils i haurà els partits de futbol entre solters/es i casats/es; havaneres; nit de house; i el ball de fi de la Festa Major. La Festa Major finalitzarà amb el bany nocturn.
Elisabet Casanovas, regidora de Cultura, assegura que malgrat que s'ha reduït el pressupost "hem intentat mantenir les mateixes activitats de sempre i crec que ho hem aconseguit", i afegeix "l'economia ens marca el dia a dia, però la Festa Major són molt més que números". Així doncs, Ullastrell es prepara per celebrar una festa amb amb les millors gales i tots els honors.