L'alcohol és mal company de viatge, i més si es va en cotxe. Un home ebri va pujar al seu vehicle i va estar a punt de col·lidir amb una patrulla de la Policia Municipal de Terrassa. Els fets van passar a la carretera Montcada el dia 3 d'abril a un quart i cinc d'onze de la nit.
Un agent de la Policia Municipal de Terrassa anava en direcció a l'Hospital Universitari Mútua per fer un acompanyament quan de sobte va veure un cotxe que no respectava la fase vermella s'un semàfor del carrer Ramón y Cajal. A més, anava ràpid i va estar a punt de topar-hi. El conductor ebri mostrava una actitud hostil i poc col·laboradora, es va negar a fer les proves d'alcoholèmia i va increpar els agents. Finalment, es va procedir a la seva detenció, tot i que es negava a deixar-se agafar.
Un conductor begut, a punt de topar amb un cotxe de la Policia de Terrassa
Societat
Mostrava una actitud hostil i poc col·laboradora, es va negar a fer les proves d'alcoholèmia i va increpar els agents
ARA A PORTADA
-
Successos Dos guàrdies civils ferits en un tiroteig a Terrassa mentre perseguien uns lladres de camions Neus Climent / Agències
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
-
Societat Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials Redacció
Publicat el
05 d’abril de 2016 a
les 03:54
Et pot interessar
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
