Un conductor ebri ha provocat un accident de trànsit en què tres vehicles estacionats han patit desperfectes. Els fets han tingut lloc a la una de la matinada d'aquest dimecres al carrer de Menéndez y Pelayo, a l'alçada del carrer del Sindicat, al barri de Can Palet de Terrassa.
Un particular ha estat testimoni de l'accident i ha informat a la Policia Municipal de Terrassa. El conductor ha col·lidit amb tres vehicles estacionats i ha fugit cames ajudeu-me. El testimoni ha facilitat als agents les característiques del conductor i de la persona que l'acompanyava.
Una unitat policial s'ha desplaçat fins al lloc de l'accident i una altra ha fet batuda per la zona. Aquesta segona patrulla ha localitzat el copilot, que tot i que presentava alguna lesió a causa de l'accident, en un primer moment s'ha negat a ser atès en cap centre mèdic. Tot i això, els agents han sol·licitat una ambulància i finalment ha estat traslladat a l'Hospital Universitari Mútua Terrassa.
Paral·lelament, la primera unitat ha trobat estacionat al lloc dels fets el vehicle del conductor responsable de les col·lisions i els tres vehicles afectats, que presentaven alguns desperfectes. El conductor ha estat localitzat i ha estat traslladat a la seu policial per ser sotmès a les proves d'impregnació alcohòlica, amb resultats positius de 0,84 mg/l i 0,82 mg/l, respectivament.
L'infractor ha estat informat de la instrucció de diligències penals per conduir un vehicle a motor influenciat per substàncies etíliques. El conductor també ha estat sancionat per no presentar cap assegurança del vehicle i tenir la ITV caducada.
Un conductor ebri xoca contra tres cotxes estacionats al barri de Can Palet
Societat
Conduïa sota els efectes de l'alcohol un vehicle sense assegurança ni ITV
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de març de 2017 a
les 16:00
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
