El xoc de dues motocicletes aquest diumenge al vespre ha causat un ferit greu i un altre de menys greu a Terrassa. Segons han informat a l'ACN fonts del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), poc després de dos quarts de nou del vespre s'ha produït una col·lisió de dues motocicletes a l'altura del número 12 de l'Avinguda de Béjar.
En l'accident ha resultat ferit greu un noi de 21 anys que ha estat traslladat a la Mútua de Terrassa, mentre que l'altre implicat, un home de 30 anys, ha estat atès amb caràcter menys greu a l'Hospital de Terrassa.
Un ferit greu en la col·lisió de dues motocicletes a Terrassa
Es tracta d'un noi de 21 anys que ha estat traslladat a la Mútua de Terrassa, mentre que l'altre motorista, de 30 anys, ha resultat ferit menys greu
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Terrassa insisteix en evitar el tancament de línies d'I3 pel curs escolar 2025-26 Redacció
-
-
L'ONG Oberts al Món celebra 20 anys de cooperació a Guatemala amb un concert solidari de jazz Redacció
-
Arriba l'acte de lliurament dels premis de la 44a edició del Concurs BBVA de Dibuix Escolar Redacció
-
Publicat el 18 de desembre de 2016 a les 22:48
Et pot interessar
-
Societat Història i arquitectura es donen la mà a la Fira Modernista de Terrassa
-
Societat Presenten la Fira Pirata de les Illes perdudes del Roc Blanc a Terrassa
-
Societat La immigració és el principal factor del creixement d'habitants a Terrassa
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any