L'escola Joan XXIII de Terrassa acollirà aquest dissabte el festival benèfic "Cazando Sonrisas", a benefici de l'hospital de la Vall d'Hebron i d'Oncolliga. Organitzat per Sigma Formació, l'escola Joan XXIII, Guerreros Solidarios i Feel and dance, al llarg de la tarda hi haurà un seguit d'actuacions de ball i hip hop amb l'objectiu de recollir fons per combatre el càncer infantil.
Aquesta és la segona edició de la jornada, que ja es va celebrar fa dos anys, i es faran dues sessions: la primera, a les 16.30 h, i la segona, a les 19 h, acollint unes 700 persones en total.
El festival, dirigit per Míriam Recio, centra la seva temàtica en el món de les pel·lícules Disney i donarà la benvinguda a pares i mares del centre, però també a exalumnes i a veïns del barri. Els propis alumnes presentaran l'espectacle, durant el qual s'oferiran diversos premis en una rifa gràcies a la col·laboració de patrocinadors i comerços propers.
Tot i que les entrades estan exhaurides des de fa setmanes, encara p
El festival, dirigit per Miriam Recio, centra la seva temàtica en el món de les pel·lícules Disney i donarà la benvinguda no només a mares i pares del centre sinó també a exalumnes i veïns del barri. Els propis alumnes seran qui dirigiran i presentaran l'espectacle. S’oferiran diversos premis en una rifa gràcies a la col·laboració de patrocinadors i comerços propers. Tot i que les entrades estan exhaurides des de fa setmanes, encara podeu col·laborar anant directament al centre escolar i comprant entrades de fila zero, l’import de les quals es destinarà íntegrament a la causa solidària.
Un festival de ball inspirat en Disney per recollir fons contra el càncer
L'escola Joan XXIII s'omplirà de balls i hiphop solidari amb l'hospital de la Vall d'Hebron
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de març de 2017 a les 08:00
Et pot interessar
-
Societat La policia municipal de Terrassa serà la primera de Catalunya en implementar un comunicador
-
Societat La reurbanització de la placeta Banyoles: més ombra i més accessible
-
Societat L'Ajuntament activa el Pla d'Emergència Municipal per risc de pluja i inundacions
-
Societat L'Ajuntament sanciona al titular d'una empresa de buidatge de pisos
-
Societat Terrassa preveu incrementar la borsa d'habitatge assequible amb més d'un miler de pisos fins al 2028
-
Societat Així serà el nou carrer Arquimedes de Terrassa