
Terrassa s'ha lliurat aquesta tarda vespre de les tamborinades malgrat els mapes del temps deixaven entreveure la possibilitat de pluja i tot i que un gran núvol amenaçava des de l'altre vessant del massís de Sant Llorenç (veure foto).
El diumenge
Al sector central del litoral i prelitoral i al vessant nord del Pirineu estarà entre mig i molt ennuvolat durant tot el dia, sobretot però fins a mig matí, quan quedarà a estones cobert. A la resta del país estarà poc ennuvolat en conjunt, si bé a partir de migdia creixeran algunes nuvolades al quadrant nord-est i a punts del Pirineu i Prepirineu.
Precipitacions
S'esperen precipitacions aïllades al sector central del litoral i prelitoral. A la tarda també n'hi haurà a l'interior del quadrant nord-est. Seran d'intensitat entre feble i moderada en conjunt, però localment seran fortes. Les precipitacions aniran acompanyades de tempesta i localment de calamarsa. S'acumularan quantitats entre minses i poc abundants en general (entre 5 i 20 mm en 24 hores), tot i que puntualment seran abundants (entre 20 i 50 mm en 24 hores).
Temperatures
Mínimes lleugerament més baixes. Tot i que puntualment pujaran al sector central del litoral. Se situaran entre els 4 i 9 ºC al Pirineu, entre els 7 i els 12 ºC al Prepirineu, entre els 14 i 19 ºC al litoral i entre els 11 i 16 ºC a al resta. Les màximes seran similars o baixaran lleugerament, sobretot al sector central del litoral. Se situaran entre 17 i 22 ºC al Pirineu i Prepirineu, si bé seran més baixes al vessant nord del Pirineu, entre 22 i 27 ºC a ponent i a ales terres de l'Ebre i entre 20 i 25 ºC a la resta.
Visibilitat
Entre bona i excel·lent, tret de les cotes altes del vessant nord del Pirineu on serà entre regular i dolenta tot el dia. A més, fins a primeres hores del matí hi haurà boires o boirines a planes i fondalades de l'interior.