Un incendi afecta la xemeneia del restaurant Casa de l'Avi

Fins a cinc dotacions de Bombers de la Generalitat s'han desplaçat a primera hora de la tarda al carrer de Josep Trueta per apagar un foc

Publicat el 17 de març de 2013 a les 15:12
Dotacions de Bombers al carrer de Josep Trueta Foto: S.C.

Un incendi en una xemeneia d'un bar-restaurant de Terrassa ha obligat a intervenir els Bombers de la Generalitat. El cos ha rebut l'avís a tres quarts passats d'una de la tarda. Fins a cinc dotacions s'han desplaçat al carrer de Josep Trueta 83, al restaurant Casa de l'Avi, un local en funcionament des de 1990. Fonts dels bombers han confirmat que no hi ha ferits tot i l'espectacularitat del sinistre en aquest edifici de dues plantes del barri de Ca n'Aurell.




Els efectius antiincendis han entrat a l'immoble i han remullat la xemeneia per aturar les flames. A les tres, les dotacions ja emprenien el camí de retorn a la seva base, amb la situació totalment controlada. Els propietaris s'han endut un bon ensurt. La presència dels vehicles dels Bombers ha obligat a tallar una bona estona el carrer de Josep Trueta, una via de força trànsit.