Dijous pels volts de la una de la matinada, un particular va trucar la Policia Municipal de Terrassa perquè s'havien quedat sense llum a tot l'edifici. Sembla ser que l'origen era el comptador elèctric i el problema era que els residents del pis ocupat de la planta baixa havien punxat el quadre i aquest s'havia cremat. Els Bombers van ocupar-se de l'extinció del foc.
El requirent però també va informar que havia vist com els ocupants d'aquell pis havien tret el bombí de la porta i l'havien deixada oberta. A més, segons ell, aquella mateixa nit els havia vist buidant l'habitatge, com si es traslladessin.
Els agents van inspeccionar l'habitatge, que efectivament restava obert. A l'interior del pis van trobar-se amb tres de les quatre habitacions plenes de plantes de marihuana. La Policia va comptabilitzar-ne prop de 80. Al terra, s'havien deixat llums preparades per recollir i bombetes. El pis va quedar custodiat amb vigilància policial.
Un incendi deixa al descobert una plantació de marihuana a Terrassa
Societat
La crema d'un quadre elèctric i el descuit dels traficants va fer que la Policia Municipal de Terrassa localitzés una vuitantena de plantes en un habitatge
ARA A PORTADA
-
-
Cultura i mitjans Viladecavalls viurà cinc dies de Festa Major amb concerts, ball i música al carrer Redacció
-
Societat Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa Redacció
-
Vida offline La comarca més exitosa de la selectivitat: tres de les cinc millors notes de Catalunya Gerard Mira
-
Publicat el
27 de maig de 2016 a
les 16:13
Actualitzat el
27 de maig de 2016 a les
17:38
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
