L'administració de l'avinguda Catalunya, 17, de Palau-solità i Plegamans ha repartit 12,5 milions d'euros amb el tercer premi de la Loteria de Nadal. Deu sèries del 06095 repartides entre la població i que tenen el seu origen a Alacant, en un intercanvi de números entre establiments, tal com ha explicat la dependenta, Sílvia Gimeno.
"És habitual. I vés per on tenia premi", ha exclamat Gimeno, que ha assegurat que és la primera vegada que donen tants diners i de la rifa de Nadal. Ha precisat que dels 100 números comprats, una part una perruqueria de la localitat va fer-ne participacions de cinc euros i la resta per finestreta, "amb el confinament municipal de cap setmana imagino que molts dels diners es deuen haver quedat a la vila", ha dit.
La treballadora ha comentat que a l'administració ha arribat una nou cap "i ha portat tota la sort". Des de fa més de 30 anys que estan a Palau-solità i Plegamans i hi treballa fa gairebé 20 a l'oficina.
[loterianadal2020]
Un intercanvi de sèries amb Alacant porta 12,5 milions d'euros a Palau-solità i Plegamans
Societat
L'administració del municipi porta més de 30 anys i mai havia donat un premi tan elevat, ni de la Loteria de Nadal
ARA A PORTADA
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Societat Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats Redacció
-
-
Successos Presó sense fiança per als tres detinguts pel tiroteig a dos guàrdies civils a Terrassa Joan Navarro / Agències
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
Publicat el
22 de desembre de 2020 a
les 19:00
Et pot interessar
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
