L'actuació d'un caporal de la Policia Municipal de Terrassa fora de servei va evitar un robatori al Parc Vallès. Els fets van passar aquest dijous al migdia quan l'agent, fora de servei, va observar que s'estava produint una agressió a un vigilant de seguretat d'una botiga del centre comercial, situat a l'avinguda del Tèxtil.
Després de donar avís als companys, el policia va aconseguir reduir el lladre i retenir-lo fins a l'arribada de les dotacions policials. Quan van arribar, els agents van comprovar que s'havia produït un robatori amb violència de diverses targetes regal per valor de 350 euros.
En intentar fugir, el lladre havia estat interceptat pel vigilant de seguretat d’un altre local i va ser aleshores quan l'agent fora de servei va intervenir. El lladre va quedar detingut com a autor material d’un delicte de robatori amb violència.
Un policia fora de servei evita un robatori al Parc Vallès de Terrassa
El lladre estava agredint un vigilant de seguretat quan intentava aturar-lo
Ara a portada
Publicat el 28 de gener de 2022 a les 16:36
Actualitzat el 28 de gener de 2022 a les 17:55
Et pot interessar
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any
-
Societat La fira de vins «El Vapor del vi» celebra la primera edició a Terrassa