El Servei Català de Trànsit ha informat que aquest dimecres a la tarda es va registrar un sinistre viari mortal al punt quilomètric 12 de la B-23 a l'altura de Molins de Rei (Baix Llobregat), poc abans de les sis de la tarda.
Per causes que s'estan investigant, hi va haver una col·lisió múltiple amb dos camions, una furgoneta i cinc turismes implicats i el conductor de la furgoneta va resultar mort. Es tracta de D. R. R., de 42 anys i veí de Terrassa. A més, en l'accident hi va haver dues persones ferides menys greus, que van ser traslladades a l'Hospital Broggi, i tres persones ferides lleus, que van rebre l'alta in situ.
Arran de la incidència es van activar quatre patrulles dels Mossos d'Esquadra, cinc dotacions dels Bombers de la Generalitat i tres ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). Quant a l'afectació viària, la via va estar restringida en sentit sud amb el tall de dos carrils fins a les 22.30 hores i es van registrar fins a 9 km d'aturades en direcció Martorell. A l'autovia A-2 també hi va haver retencions de 5 km al tram de Sant Joan Despí en sentit sud.
Un veí de Terrassa mor en un accident de trànsit múltiple a Molins de Rei
Societat
El sinistre va tenir lloc aquest dimecres i s'hi van veure implicats dos camions, una furgoneta i cinc turismes
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de febrer de 2017 a
les 21:34
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
