Els espais naturals són el millor escenari possible per integrar natura, cultura i història mitjançant l’expressió artística i el llenguatge simbòlic del teatre. Les dificultats d'alguns col·lectius per realitzar els itineraris que s’ofereixen en els espais naturals reclama que es facin tots els esforços possibles per tal de millorar l'accessibilitat a tothom.
"Natura, un viatge pels sentits" és un recorregut inclusiu que es realitza al llarg de l’itinerari adaptat de la Casa Nova de l’Obac fins l’Obac vell, al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac, i en el qual intervenen dos actors i un educador ambiental. Una proposta d'integració amb l'entorn, tot desenvolupant els cinc sentits. La propera sortida està programada per aquest dissabte dia 26 d'octubre.
L’any 2011 s'inicien les primeres aplicacions dins el programa d’activitats dels equipaments de la Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona per al Dia Europeu dels Parcs. Davant la bona acollida de les primeres aplicacions, el curs passat, des de la Gerència de Serveis d’Espais Naturals de l’Àrea de Territori i Sostenibilitat de la Diputació de Barcelona, es proposa un programa de sortides el darrer dissabte de mes de setembre a maig (excepte els mesos de desembre i gener), amb l’objectiu de poder oferir la proposta d’una manera continuada i sostinguda.
La participació és gratuïta, però cal fer reserva prèvia. A més a més, existeix la possibilitat d'un intèrpret de llenguatge de signes i el préstec de material adaptat per a la millora de la mobilitat durant l'itinerari.
Per a informació i reserves:
Telèfon: 93 785 54 61 de dilluns a divendres de 08:30 a 17:30h / 93 743 54 68 dissabtes i diumenges de 10 a 15h
ARA A PORTADA
Publicat el
23 d’octubre de 2013 a
les 12:20
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
