Una dona ferida en incendiar-se una bombona de butà a casa seva

La llogatera d'un pis de Can Palet, a Terrassa, va acabar a l'Hospital Universitari MútuaTerrassa per inhalació de fum

Publicat el 17 de juny de 2017 a les 19:00
Una dona va resultar ferida per inhalació de fum en l'incendi de casa seva al barri de Can Palet de Terrassa aquest dijous al migdia.

Vora dos quarts de dues del migdia, tres efectius dels Bombers de Terrassa van acudir al lloc dels fets, el carrer de Colom a l'alçada del carrer del Bages, per sufocar un incendi que s'havia iniciat quan la llogatera del pis substituïa una bombona de butà.

També s'hi van presentar dos cotxes de la Policia Municipal, dos més dels Mossos d'Esquadra i una ambulància, que va traslladar la llogatera a l'Hospital Universitari MútuaTerrassa després que hagués inhalat fum mentre intentava apagar el foc de la bombona amb uns extintors.

Els cossos policials van regular el trànsit fins que tots els efectius de Bombers van abandonar el lloc.