Un accident entre dos vehicles a l'avinguda del Vallès de Terrassa ha acabat amb una persona ferida. El telèfon d'emergències 112 va informar que dos vehicles havien xocat a les 14.55 a l'altura de la carretera de Montcada.
Una patrulla de la Policia Municipal va comprovar al lloc que una conductora havia resultat ferida, i va ser assistida per una ambulància, que la va traslladar a l'Hospital Universitari
MútuaTerrassa.
L'altre conductor va resultar il·lès i va quedar investigat per un presumpte delicte contra la seguretat viària per conduir un vehicle de motor sota la influència de substàncies estupefaents, ja que va donar positiu en THC en el drogo test.
Una persona ferida en un accident a l'avinguda del Vallès amb un conductor drogat
Els vehicles van xocar a l'altura de la carretera de Montcada
Publicat el 17 de maig de 2022 a les 16:20
Et pot interessar
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
-
Societat
Dos policies espanyols, a judici per falsificar fets en un cas de discriminació lingüística
-
Societat
Terrassa prohibeix l'adopció de gats negres fins que passi Halloween
-
Societat
Les piscines municipals de Terrassa tanquen l'estiu amb una ocupació de fins a 130.000 banyistes
