El bon temps que ha fet a Terrassa i arreu del país durant el matí de Sant Jordi s'ha espatllat a la tarda a causa de la pluja. De cara a les properes hores, també s'esperen tempestes al Pirineu i al prelitoral català, i algunes d'elles podrien intenses i acompanyades de calamarsa. A Terrassa, durant uns deu minuts, pocs abans de les 5, ha caigur pedra de fins a un centímetre. El cel estava clar però un nucli actiu s'ha centrat sobre el municipi.
Segons el Servei Meteorològic de Catalunya (SMC), els nuclis mes actius es focalitzen en les comarques d'Osona, Garrotxa, Vallès Oriental, la Selva, el Gironès i el Pla de l'Estany. De fet, alguna tamborinada ja s'ha deixat notar en alguns punts d'aquestes zones.
Avançada la tarda, les tempestes podran arribar a la Costa Central i laCcosta Brava, i en especial al Maresme, on es preveuen ruixats localment intensos.
ARA A PORTADA
-
-
L'Ajuntament de Terrassa insisteix en evitar el tancament de línies d'I3 pel curs escolar 2025-26 Redacció
-
-
L'ONG Oberts al Món celebra 20 anys de cooperació a Guatemala amb un concert solidari de jazz Redacció
-
Arriba l'acte de lliurament dels premis de la 44a edició del Concurs BBVA de Dibuix Escolar Redacció
Publicat el 23 d’abril de 2016 a les 17:13
Actualitzat el 23 d’abril de 2016 a les 17:16
Et pot interessar
-
Societat Història i arquitectura es donen la mà a la Fira Modernista de Terrassa
-
Societat Presenten la Fira Pirata de les Illes perdudes del Roc Blanc a Terrassa
-
Societat La immigració és el principal factor del creixement d'habitants a Terrassa
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any